Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 19 augusti 2011

Jag blir galen!

Jag har drömt om henne hela natten. Även fast jag vakna så startade en ny dröm med henne när jag somnade igen. Samtidigt som jag älskade det, så hatar jag det för jag vet att det aldrig blir mer än en dröm..

Men hon är bara så... hon liksom fyller mina sinnen på alla sätt och vis och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen..

Igår kom hon i sina gråa mjukisbyxor och den där blåa adidas tröjjan med dragkedja. håret upssat i tofs och hon var nog något av det bästa jag någonsin sett!

Hon stod vid mitt mål när vi spela match på slutet av träningen och jag hade svårt att koncentrera mig..

det här är fan inte bra. Jag kan inte.. jag får inte... jag måste glömma henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar