Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 2 september 2011

2 september

Jaha ja, då var det fredag och bestämt den 2 september.

kändes som om det var dags att ta och uppdatera lite här då. Mycket har hänt och samtidigt ingenting. :P

Har i alla fall fått en ny liten Kusin. Namn är väll inte helt bestämt av vad jag har förstått. men han är väldigt söt och jag längtar efter att få träffa honom. :)

I måndags började skolan igen. Jag har hamnat i en ny klass. ingen från min förra basgrupp kom i min klass utan de hamnade alla i grupp A medan jag är i grupp B. det finns även grupp C och D.
Så nya klasskamrater och nya bekantskaper. mycket trevligt!

i tisdags började vi med att göra ett grupparbete baserat på en text vi läst hemma kvällen innan. Vi blev klara med den och lämnade in den. efter det så Lunchade jag med Bästaste Maggie och Gosade med världens mysigaste lilla James, som växer alldeles för fort.
på eftermiddagen hade vi Drama som var Grymt kul. lärde känna klassen bättre och önskade nog att eftermiddagen aldrig skulle ta slut.

Sedan har det varit hemma plugg i 3 dagar. Har hunnit lästa 6 kapitel tråk på 2 dagar då jag inte fick någe gjort i onsdags. Mådde inge vidare. hade förövrigt match på kvällen som vi vann med 2-0. hade ingen toppen match själv om jag får säga det så. men det är skönt att det finns lagkamrater som uppskattar en ändå.

sen så har jag väll mest hängt här hemma. läst lite, pysslat lite med annat papper o skit. Bakat chokladbollar gjorde jag igår.. Och nu är det fredagskväll och jag tänkte ta helg. Skönt att ha läst det som måste vara läst till tisdagen i alla fall. har liksom inga måsten över helgen då. men ska försöka läsa det andra som ska vara läst till övriga vecka också då jag vet att jag inte kommer hinna göra det på 1 dag.

oh ja, Jag skaffade mig en Twitter idag också, bara för skojs skull. http://twitter.com/#!/alittle_svenski är jag om någon är Twittare där ute. Jag har ingen koll på hur man gör men det verkar ju inte skitsvårt. Så där kan man spana in för jag kommer nog slänga ur mig en och annan lite snabb uppdatering där.

Ska väll försöka blogga lite oftare. Men det är liksom inte så ofta man känner behov av att skriva. Facebook är ju stället jag är på oftast, och Skype förstås.

Men jaja, man vet aldrig vad som händer!

Näe nu var det nog allt för idag.

trevlig Helg på er!

1 kommentar:

  1. jag skaffade twitter förut men jag la ner på nån dag för jag fatta ingenting!
    och u kommer jag inte ens ihåg vad jag heter där :P

    SvaraRadera