Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 16 september 2011

Knas Fredag!



haha denna bilden skulle kunna beskriva min dag, eller ska jag säga vår dag. Jag och mina två klasskompisar Sofia och Linnea hade en helt sjukt galen dag. fast det var roligt!

Började med en mattelektion där vi gjorde en massa roliga konstiga mattematikövningar med våran lärare. kommer faktist sakna matten nästa vecka när jag är i danmark. aja när vi skulle gå därifrån för att käka lunch så går Linnea mitt ute på vägen och efter henne kommer en polisbil smygandes. hon knalla på där mitt i vägen ett antal meter och jag fråga till sist, Eh ska du verkligen gå mitt i vägen det kommer en bil. jag han se att det var en POLISBIL innan Linnea och Sofia hann det. haha Så jävla kul!

Aja sen lyckades jag säga höger när det var vänster vin skulle och Linnea ifråga satte mig och då lyckades jag säga att jag tänkte innan jag talade ( inte jag talade innan jag tänkte) vilket fick Sofia att bryta ut i gapflabb.. vi käka till sist vår lunch och sedan vart det en vända till Claes Ohlson för att inhandla en kortlek. sedan visade Linnea ett par kort trolleri trick och det ena har jag inte lyckats löst än, Jag håller på att bli galen. på eftermiddagen hade vi fysiklabb. den var långtråkig och vi var sjukt trötta men det funkade och vi blev klara med allt i tid. Även när vi skrev rapporten brast jag o Fia ut i skratt.

DEt var iallafall en underbar dag i skolan och jag känner på mig att Linnea jag o Fia blir en oslagbar trio under hösten!

imorgon ska det inhandlass grejjer inför resan och sedan blir det kräft/röjjar/nått fest hos faster i morgon kväll! Jag gillart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar