Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 30 juni 2011

det är ju för fan torsdag!

Jävlar i havet. I dag är sista dagen i Juni, vafan? var tog den månaden vägen? Jävlar i havet!

aja, hade en underbar dröm inatt. men när man vaknar upp till verkligheten är det inte lika kul. när man inser att allt bara är en dröm. När man inser att man är precis lika "ensam" som man var när man somnade., ibland önskar jag att jag aldrig behöver vakna. ibland skrämmer den tanken mig. Tänk om jag bara får vara lycklig i mina drömmar. tänk om den dagen när det är min tur att vara lycklig aldrig liksom kommer.

Fan detta var ju en bra start på dagen! *skakar på huvet* Aja 2 dagar sen startar vi semester med buller och bång! eller iallafall en smirnoff ice och drömmer tillbaka till gamla goa kvällar med gänget.

This is gotta be the good life!

1 kommentar:

  1. tiden går ap fort, alldeles för fort i min mening.
    men du veckan ska vi leka och ha roligt :) yes!

    SvaraRadera