Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 20 juni 2011

Mördar vecka!

jahapp sitter här och slöar innan jobbet börjar klockan 10. jobbar till 18:00 ikväll å då slänger jag mig i bilen och far in till Sundby och lite träning! kommer väll hem vid typ 9 ikväll.

Imorgon blir det lite sovmorgon. Börjar 12 och slutar 18:00

Onsdag jobbar jag först 7:30 -13:45 på fritids, sedan 13:45 -1700 på dagis. efter det ska jag förhoppningsvis orka ta mig till TP och inhandla det sista inför midsommar.

torsdag blir det full fart då det ska firas midsommar på DAgis/fritids. Jag har visst fått order att fixa midsommar stång och dans. Herrejösses! sedan efter jobbet som är 7.30 -15:30 blir det match på kvällen.

För sedan är det fredag och fest i dagarna 2. både midsommar och midsommardagen ska det partas här ute på landet. Söndag kommer vara en död dag för att sedan köra järnet igen från måndag med först heldag på jobbet och sedan match!

Som ni ser så kommer jag känna att jag lever och ja, jag ser fram emot det med spänning... eller inte! :P

Nu önskar jag er alla en trevlig midsommarvecka och så får vi hoppas att sommaren kommer tillbaka för detta väder kan jag klara mig utan!

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar