Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 12 juni 2011

Sommar!

Hallå Hallå!

har ni saknat mig? inte? det var väll det jag trodde. ;)

mycket har hänt sedan sist. Jag har blivit 1 år äldre. Jag har varit på Springpride. Jag har levt 1 vecka utan internet. Jag har fått ännu en underbar Unge i mitt liv, Han Heter James, jag har inte hunnit träffa den lilla guldklimpen än, men räknar med det snart. Jag har Pajja min högra tumme. Jag har spelat storartade matcher i målet. Jag har haft Parkhäng, spelat kubb och garvat ihjäl mig åt mina vänner när de matar ankor. Jag har framför allt Äntligen fått sommarlov.

Jag har säker glömt tusentals saker som har hänt. men det skiter jag i. Nu förbereder jag mig på en underbar sommar med dem underbaraste. :)

vi får se hur mycket bloggande det blir. just nu finns det ingen anledning till att blogga. jag har allt jag behöver utanför mitt fönster!

PUSS!

1 kommentar:

  1. Man tackar :)
    Ja du det var inte det lättaste jag gjort i mitt liv.
    Men nu kommer man inte ens ihåg smärtan längre, hade man gjort det så hade nog ingen haft mer än ett barn :p
    Vi måste ses nån dag sen!
    Vi är ju i Älvdalen nu, ska vara här över sommaren men jag och James kommer väl hem nån gång då och då, dom andra med om dom vill men jag har sakt att jag kommer åka nån gång iaf.

    Hoppas att ni har bättre väder där hemma än vi har här.
    Det har spöregnat ända sedan vi kom hit.
    Så tråkigt med regn när man är på semester :(
    Vad har du planerat i sommar då?
    Ska ni iväg på road trip?

    SvaraRadera