Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 22 maj 2011

last day as 23!

Jaha så fort kan det gå! nu är det söndag kväll och helgen sprang förbi, eller ja men jag är nästan klar med min Tenta, har gjort mer än vad jag hade bestämt att jag skulle hinna göra den här helgen, det brukar bli så att när man väl kommer igång så rullar det på. :)

har hunnit njuta lite av det härliga vädret också.

och imorgon så smäller det visst har jag hört. japp jag blir gammal igen. :P
ärligt talat så bryr jag mig inte särskilt mycket. ska ju inte fira speciellt mycket imorgon. vet att det är några puddingar som kommer förbi på lite tårta men det blir en lugn kväll, är ju skolvecka. ;)

ja denna vecka är som vanligt fullspäckad! lektioner alla dagar utom Fredag, då är tanken att jag ska göra klart Tentan om den inte är klar innan dess. Ville gärna göra lite springpride grejjor då med, men lördag är ju liksom själva höjdpunkten så vi får se, Söndag är det match som vanligt.

sen har jag bara 2 lektions dagar kvar innan det blir "sommarlov" för då ska det skrivas hemtenta igen. Sen tar vi några veckors jobb och sedan blir det sommarlov med allt vad det innebär!

strandhäng, bränbollsturneringar, grillkvällar, lekparksbesök, semester på okänd ort, utlandsresa/resor?, partaj till soluppgången, myggbett, kubbspel, jorgubbar, glass, bilåka, blommor i håret, hand i hand promenader, fiske, och mycket, mycket mer. Denna sommar blir oslagbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar