Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 18 maj 2011

hatar när man inte orkar Plugga fast man måste.

Lång rubrik men det är så det känns idag. :(

skulle behöva läsa ut en hel bok tills i morgon. men det funkar verkligen inte idag. jag är på sidan 20. Grattis liksom! eh jag skiter it.

Ikväll är det match igen. och den är jag inte heller taggad på. Idag är det en sån dag när jag skulle vilja gå i ide ett tag.

känner ändå att jag lär hinna fixa Tentan, över en vecka kvar. får plugga i helgen har jag bestämt.

Springpride verkar bli ett jävla drag. Kåren har fixat en massa skoj. :) förhoppningsvis så är Tentan färdig så jag kan njuta av springpride.

Nu ska jag ta med Chomper ut en sväng. Vill inte sitta här och dega längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar