Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 21 maj 2011

lördags plugg

Idag blev det pluggardag. Är klar med 3 utav 6 böcker nu. :) Nummer 4 är det bara 1 kapitel kvar i. :) Sedan är det 2 kapitel i Tråkboken och en annan bok kvar.

Sitter och funderar på om jag ska orka det sista kapitlet eller om jag ska ta det i morgon eller senare idag. samtidigt som man vill ha det klart så börjar huvudet bli tungt just nu. Behöver få i mig mat!

Nästa vecka är som vanligt fullbokad sen har jag 2 dagar vecka efter sen är jag lektionsfri! =) sedan är det bara den sista hemtentan som ska skrivas innan det officiellt är sommarlov!

Är stolt över hur mycket jag har pluggat idag. på 3 timmar har jag varit jävligt effektiv enligt mig själv. :) Det gillar vi och det ska firas!

har hört att midsommar helgen blir en sjujäkla fest också. först midsommaraftonsfest i vanlig ära sedan slår vi visst ihop våra födelsedagskalas till årets party och firar natten lång pådagen midsommar också. Fy Fan vad trevligt säger jag. Då kankse man måste ta sig en sväng förbi systemet för en gångs skull och fylla på förrådet så man kan slå klackarna i taket sen. ;)

Nej nu ska jag nog ta det sista plugget för idag. sedan får vi hitte på nått annat!

ta hand om er där ute! PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar