Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 5 maj 2011

PANIK!

Vaknade i Panik när jag hörde Telefonen dö. Det var redan Ljust ute och jag tänkte Näe vad i Helvete har jag försovit mig. fiddla in laddaren i telefonen och fick till slut igång fanskapen och klockan är några minuter i 6, 30 minuter kvar att sova! Phew!

Vilken Jävla start på dagen man kan få! :D

Imorgon är det Äntligen fredag. efter praktiken bär det av till frisören. sedan hem för Helgmys. Måste plugga lite i Helgen och sedan blir'e match på Söndag.

aja, Nu är det dags att krypa ner hos snarkofagen.

Imorgon ska vi kolla Greys anatomy
på lördag blire handboll så det skriker om det. Svenska finalerna och Champions League mellan Larvik och det där Spanska laget som har ett jävligt konstigt namn. :P

på Lördag kommer Även Bästa Julia hem från PAris, Som jag har saknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar