Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


lördag 7 maj 2011

Sjukling AB

jahapp så kom den Febern och de pajjade bihålorna. Ingen match imorgon och ingen träning Nästa vecka kan jag tänka mig. Skolan är viktigare och måste fixas nu.

Håller på att fylla i lite kriterier i VFU-boken det ska ju sättas slutbetyg snart. hej o hå säger jag bara. Men nu börjar det lukta sommarlov! Gud så skönt! Sen är det bara 6 terminer kvar! Shooohooo!


Idag blir det att hålla sig lugn. det blir bra. det är mycket Handboll idag. SM-finalerna och Damernas första Champions league final. känns ganska skönt att man är hemma när man är sjuk. Kunde ju ha varit i Larvik nu.

Annars så verkar det ju som om det härliga vår/försommar vädret är på väg tillbaka. Skönt!

Fångade nyss en gigantisk Humla i mitt rum och släppte ut den igen. Nehe tillbaka till Lite plugg kankse. Sen ska jag nog krypa ner i Sängen och försöka slumra lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar