Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 9 maj 2011

Så Jävla Uttråkad

Det suger att vara sjuk när man har sjukt mycket att göra och sedan vet att man inte orkar göra ett skit av det.

Iallfall blev 10 dagar med 6 tabletter om dagen. Herregud! har laddat upp med Lättfil för magen lär ju bli lagom glad av alla dessa starka piller. Hoppas att jag är tillräckligt OK för att fara tillbaka till praktiken på Onsdag. Torsdag senast. annars går det inte ihop. :P

Iallafall. Kollar ni på Glee? om ni inte gör det så missar ni något STORT! ;)
och om ni Gör det så läs inte nästa Del för då blir det Spoilers om ni inte som jag tittar på avsnitten som sänds i USA nu och inte de svenska som ligger lite efter. ;)

det finns två tjejer Santana och Brittany som är ON! eller ja vi väntar alla på den stora dagen när dom ÄNTLIGEN vågar ge sig på det. det har ju smyghånglats och lämnats kärleksförklaringar i hemlighet men Santana är inte redo att kliva ur garderoben.

Nu kan ni som tittar läsa vidare! ;)

I alla fall så nu när man ligger och snorar och har ont i halsen så har jag läst lite fanfiction med just Santan och Brittany och jag bara dör! Fy fan så söta!

Naya Rivera ( Santana) och Heather Morris ( Brittany) är mina nya stora idoler. nej men ni fattar vad jag menar. Jävlar i havet säger jag bara. Skulle lugnt ta en dejt med vilken som hellst av dem. Damn your fine gurrrl! ;)

Vad kan vi annars säga då. Jo eftersom man ska knapra piller så blir det ingen fotboll på ett tag. De torska med 5-0 igår när inte jag var där. Pappas jobbarkompis hade sett matchen och han hade sagt åt pappa att han skulle säga åt mig att jag inte fick bli sjuk någe mer för om jag hade stått i mål så hade det inte blivit mål. Vet inte om jag tror på det men. Det suger ju lite extra i magen när man hör det.

Annars så har J kommit hem från sin Paris resa. Och konstigt nog så blev mitt humör mycket bättre. Konstigt va? Det är helt sjukt, men vad gör man. Man kan väll inte rå för hur man känner antar jag.


Aja ska väll gå upp och knapra i mig lite medicinos nu då. PÖSS!


1 kommentar:

  1. Du måste vara friskus på spring pride annars får vi köra runt dej i rullstol :)
    Hoppas att det är finnt väder så man kanske kan grilla lite..
    Hoppas att du får med dej några kompisar också, skulle vara roligt att få träffa dom :D

    SvaraRadera