Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 20 april 2011

1 day to go!

Igår lästa jag över 100 sidor litteratur. trodde aldrig det skulle bli kart. Idag har jag läst de sista 20 plus att jag har repeterat några sidor. har kört igenom alla anteckningar och materiallet som fanns på Blackborden ( ett ställe som bara studenter har tillgång till på MDH:s websida där lärare lägger ut material från föreläsningar m.m)

Nu är hjärnan helt fullmatad typ. känner mig verkligen helt tom i huvet.

just nu vill jag bara ha torsdag så man kan få den förbenade tentan gjord. så får man några dagar ledigt igen innan det är dags att börja läsa böcker igen. ;)

Här kommer ett litet fynd från Chompers och min promenad igår. Nu är det ingen tvekan om att det är Vår. Citronfjärillar överallt!



Nu är det sådär härligt. man vill inte att solskenet ska försvinna. man vill bara sitta där ute o njuta tills det blir Jul igen. :D

jag känner för att skriva ett längt och totallt ointressant inlägg just nu. bara rabbla på allt som kommer upp i hjärnan.

har ni ätit mintglasses från GB föresten? FY FAN va god!

nej jag var verkligen skitdålig på det här. känner att mitt liv går bara ut på plugget just nu. när jag väl har nått att skriva så är det om plugget eller om fotbollen. Kul liv lixom! NOT!

missar Champions League finalerna i handbollen också. Alla ska dit. jag kan inte. För det är praktik veckor och fotbollsmatcher.

känns som om det blir sista sesongen med fotbollen i år iallafall. Just nu finns det ingen tid för något annat. Jag saknar att träffa kompisarna här i stan och jag saknar att kunna dra iväg och träffa handbollsgänget.

När man väl får en stund ledigt från skolan ja då är det match. så näe, vi får se hur länge till jag står ut. Är lite halvsur på våran tränare också. är inte riktigt överens med honom om sättat man ska spela som målvakt.

aja Imorgon är det torsdag. Då blir det Tenta på Morgonen och Fest hos faster på kvällen.

Jag är ledsen men nu blir det inte roligare än sådär idag. ska ta en sväng med Chomper. se om det hjälper med lite frisk luft. så ska jag väll kankse plugga lite till sen.

ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar