Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 25 april 2011

Back to reality

Jahapp efter att tagit ett välbehövligt Påsklov är jag nu tillbaka i cyberspace.
dagarna har spenderats utomhus i det myspysiga vädret och nätterna har jag chattatloss med dom bästa genom skype. Så nu är jag mer slut en vad jag var när jag tog ledigt i torsdags eftermiddag. :P

Torsdagen började med Tenta och slutade med Party. de andra dagarna har glidit förbi med en ryslig fart. Jag hade inte tackat nej till en extra veckas ledighet men den får vi väll snällt vänta på tills sommaren gjort en förhoppningsvis lika storstilad entre som Våren gjorde.

Denna vecka blir det lektioner föreläsningar och seminarium som vanligt vi lägger till ett par fotbollsmatcher på det så kör vi igång 2 veckors praktik nästa vecka. :)

Skulle villja slänga in en Norge resa den 6-8 maj också men nja vi får väll se.

det blir iallafall Tyskland och Danmark i Augusti respektive September. Detta är så gott som bokat i mitt huvud iallafall. förhoppningsvis pajjar inte skolan allt för mycket av min danmarks resa.

Det är ju en massa fotboll inblandat i det hela också. men jag har bestämt att Nej, det är mitt liv och jag har rätt att göra annat om jag vill det. Fotbollen ska inte styra mitt liv, det ska bara vara en del av den.

Så skål på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar