Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 13 april 2011

Number 1 and nothing Less

Efter 2 stycken bergochdalbane-dagar så tror jag jag har börjar få ordning på mig själv igen. Har sjukt mycket att göra. men motivationen sviktar kraftigt!

Iallafall Måndag kväll var den sjukt roligaste på länge, Elin hängde med på Träningen. och ja. Det var en rolig upplevelse. var länge sedan jag garvat så mycket när jag körde bil. Hemtade henne i stan och körde hem henne. Herre gud. tur jag inte döda någon på vägen. :D

Igår var det bara en skitdag rakt igenom.

Idag pluggas det matteinlärning. Tenta på fredag. Ska på nått VFU-Möte grejsimojs i morgon i skogstorp med andra praktikanter och handledare. Ska bli kul. Men känns lite stressigt just nu. för jag behöver plugga också.

nästa Torsdag är det Skrivinlärnings Tenta. Det känns lite som om jag kommer Torska den just nu. :P men jag ahr ju en vecka kvar att plugga. så jag får väll göra ett ryck med den nästa vecka.

fredag blir det tandläkaren före Tentan. Vilken jävla Fredag. :D

Nu sk avi se. Ikväll är det match, och stackars Elin får spela. Hon var skitnervös redan igår. :D

på Lördag ska jag tydligen vara fyllechaffis åt bror o på söndag är det match igen.

Om ni tycker det här innlägget var rörigt. Då skulle ni se hur det är i min Hjäna. Rörigt värre.. :P

Så ska vi försöka ta och reda ut detta då.

Idag: Matte plugg och sedan match.
Imorgon: VFU-Möte och sedan plugg.
Fredag: Tandläkaren vid Lunch. Och sedan Tenta på högskolan.
Lördag: Svenska Plugg och fyllechaffis på kvällen. tror det var kalas hos Bästa Maggie Också, får se hur det blir med det. Lovar inget.
Söndag: allmänt Seg och match, hellst lite plugg.
Måndag: Lektion i skolan. ( troligtvis inte träning pga Plugg)
Tisdag: Plugg
Onsdag: Plugg, Plugg och bara plugg ( ingen träning pga plugg)
Torsdag: Tenta på morgonen. Fest hos faster på Kvällen.
Fredag: kan man få påsklov över helgen då kanske?

1 kommentar:

  1. Yes, bjussar på lite fika på Lördag jag :p bara att titta över om du hinner :D

    SvaraRadera