Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 7 april 2011

Trevlig Blåsdag!

jaha ja. Just nu är det mycket i huvudet. vet inte riktigt vart jag ska börja eller sluta. Jag försöker att distrahera mig själv och hoppas på att alla tankar och funderingar försvinner då. Men det går väll sisådär.

Vi spelade ju match igår. Vi torska med 1-0. Nån i vårt lag gjorde självmål på en Hörna. vet inte vem det var och det spelar ingen roll. Det var riktigt roligt att spela iallfall. Hanna var en klippa. Jävlar vilken tjej alltså. Oj oj oj säger jag bara. Frida är min nya idol. Vilken härlig tjej!

Ikväll ska Jag o Mamsen och gamla jobbet på Teater. Vi ska till Västerås och se Glada Hudiks Teaterns uppsättning av Elvis. Ska bli skoj. Vi ska åka minibuss från TP tillsammans Med Hållsta sedan ska vi käka ute och sedan se föreställningen. så vi lär väll vara hemma sent ikväll då. Men men i morgon är det fredag. Sen blir det förhoppningsvis en slappar lördag innan en heldag med Tjejerna i Sundby på Söndag.

Jag har ju varit så sjukt jäkla trött denna vecka. kanske för att jag inte fått sovit då jag har haft en massa annat störande i huvet. men idag gick inte jag o Chomper upp förrän 10! herregud det måste vara rekord i sovmorgon. han var tydligen lika slut som jag. :D Höll på att somna i skolan både i tisdags och igår. Somna när jag kom hem igår. skulle sätta mig och läsa boken som ska vara färdig läst tills i morgon. GLÖM DET! Jag läste en sida sen var jag tvungen att lägga mig och sova på sängen. ställde mobilen så jag inte skulle missa matchen. Sov 1, 5 timmar. Sov 11 timmar i natt. Är fortfarande skittrött! Men har läst att en del tjejer blir skittrötta på Våren. Jag är ju trött året runt så jag har nog inte så mycket att komma med där. :P

jaja kanske ska fortsätta att tråka igenom några sidor till då i boken. eller inte. eller jo jag måste..


your the storm that i believe in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar