Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 8 april 2011

Äntligen Fredag!

Efter att ha sett världens bästa show igår. Gå och Se Glada Hudiksteatern nån gång i Erat liv, Det är en upplevelse utöver det vanliga vill jag lova!

Så blev det typ 5 timmars sömn innan det bar iväg igen till skolan. Idag halvsov jag mig igenom lektionen och funderar skarpt på att göra ullbollen sällskap på sängen. Huvudet dunkar som värsta diskodängan eftersom vädret är som det är.

Det är ju såhär skitjobbigt när man har planer men man bara orkar inte. så man bara vill lägga sig o sova istället.

Usch usch, ja ni ser ju hur jag skriver. Helt åt helvete. Så näe. Nu blev det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar