Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 14 april 2011

YES!

får man säga så när matchen blev inställd på Söndag? aah Jag får, har så jävla mycket att göra.

vi spela igår. hade först 10 spelare, sen kom Emelie från jobbet så då vart vi 11. Alex blev skadad så då var vi 10 Julia blev skadad så då var vi 9. Lotta spelade skadad. och alla andra har väll krämpor hit och dit.

just nu har vi fler skadade spelare än hela spelare. Det är inte kul.

Så jag är lite tacksam att det blir ett tags vila från fotbollen och desto mer tid till plugg och att bara vara lixom. Få andas lite.

på torsdag eftermiddag nästa vecka kan man andas igen. Just nu sitter man och försöker proppa in information i huvudet.

Jag tror jag har tillräkligt för att bli godkänd iallafall. Hoppas på det. annars får man väll göra om den. inte mer med det. Jag är mer orolig över Svenska skiten. det är så mycket som måste läsas där. och hellst ska man ju komma ihåg allt det där också.

men men har man gett sig in i leken får man väll leken tåla. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar