Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 26 mars 2012

Come home

Efter några dagar med "prova på familjelivet" är vardagen nu tillbaka.

Ska se över min studiesituation och se vad det är jag behöver göra. Sen ska jag ta en promenad med hunden och sedan ta mig till stan för att lämna älsklingens bok på biblioteket och ta mig en sväng förbi banken tror jag.

Älsklingen har en helvetes vecka att se "fram" emot. så vi får väll se om jag hinner se henne något.

Plugg var det ja.. bara börja då kanske. :P bäst att skriva upp all litteratur som ska läsas. :P

2 kommentarer:

  1. Du kommer att få träffa mig i veckan, vare sig du vill det eller inte. Jag klarar mig inte utan dig så länge älskling! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill alltid träffa dig.. Nästan i alla fall. ;)

      Radera