Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 6 mars 2012

Min tisdag i korta drag

Älsklingen har sover nog snart. detsamma borde jag.

Dagen har erbjudit mycket.
Frukost med bror..
Promenad i skogen med Chomper.
Lunch med Älsklingen och Fia.
Somnade på MDH.
För en gångs skull har jag läst allt jag bestämt att jag skulle under en dag.
Kvalitets tid med Brorsorna i soffan
Träffat Lillkusin och hans mormor.
Pretty Little liars
Youtube klipp på älsklingen. ♥

Har även lyckats köra bil o prata i telefon samtidigt 2 gånger idag.
Ena gången med Älsklingen. Andra med kära mor.

Dagens höjdpunkt var såklart att träffa älsklingen.
Hon kan fortfarande få världen runt om kring att stanna och allt jag ser är henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar