Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 13 mars 2012

det lilla grönögda monstret tittar fram

PMS är en rolig sport.. eller inte..

Var hem till Älsklingen igår.. Vi pluggade åt mat och umgicks på var sin sida av köksbordet.

Jag har PMS denna vecka vilket betyder att kära lingonveckan börjar lagom till Helgen skulle jag tro.. suck!

Igår var det jobbigt att lämna älsklingen.. Dels var jag på tok för trött för att vara vaken egentligen.. och sedan for känslorna runt som jag vet inte vad.. Jag va på gränsen till att börja gråta. .

idag har jag kokat både en och två gånger. och jag har säkert inte kokat färdigt.. stubinen är kort idag vill jag lova..

Just nu sitter jag o kolla PLL men internet är lite segt så det tar lite tid att buffra ibland.. har även beslutsångest.. Behöver en ny telefon.. har velat ha en iPhone länge.. men de är ganska dyra och det tar emot lite att slänga ut så mycket pengar påä en telefon just nu..

Bilrutan kommer gå på typ 2300kroner.. sen besiktningen av bilen blir 300.. om inget är galet så jag måste tillbaka... Sen ska den äntligen ut på annons och förhoppningsvis blir jag av med den också..

Jag vill ju ha pengar kvar till sommaren också.. speciellt om vi ska ha soffan..

Åh kan man inte bara få bli miljonär eller nått.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar