Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 15 mars 2012

Det är torsdag

Morgon och jag sitter på altanen och har nyss klämt i mig lite frukost.

Jag har massor av plugg som skulle behöva göras men jag vet inte i vilken ände jag ska börja.

Idag känns det som en tung torsdag. det känns som om det börjar bli för mycket nu. det är massor med litteratur som ska läsas och massor av uppgifter som ska göras och jag känner hur strypsnaran börjar dra åt runt halsen..

Jag försöker balansera allt med skola och älsklingen och allt annat och jag känner att det är på väg att rinna över snart.

idag skulle det behöva vara en sån där dag när det spöregnar.

Men nej jag vägrar deppa ner mig. Det är Torsdag. älsklingen och jag har varit tillsammans 14 veckor idag.

Jag vet att hon har det tufft just nu. och då får jag fan bita ihop och finnas där för henne. även om jag inte kan vara där fysiskt så ska jag iallafall se till att göra mitt bästa för att få henne att må bra. Jag vet inte riktigt hur. Men man måste ju försöka.

Näe Hunden kräver en promenad.. Bäst han får det..

Kom igen nu förbannade torsdag. ta och bli lite bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar