Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 4 mars 2012

helgen

Helgen har gått i promenader, sömn och snusktänkets tecken.

Älsklingen var inte på topp i Fredags och sov typ från att vi Äntligen lämnade E-tuna runt 15:30 tills att vi lämnade Näshulta lördag eftermiddag..

Inte ens hemlagad pizza kunde få hennes batterier fulladdade och hon somnade snart igen. Jag försökte smita iväg o kolla Melodifestivalen men hon vaknade och kom o gosa med mig i soffan tills hon tröttnat på skiten en gång för alla och vi kröp ner i hennes säng istället.

Söndagen verkade hon dock ha hittat en näve energi igen och Vi stack ut i en kall skog för att leta idiotiska plastlådor i hundbajspåsar. Fast det var ganska roligt ändå.. speciellt om man tänker lite snuska emellan åt.

Det blev Tacos på det och lite myspys innan Tvättstugan intogs, Jag diskade och sedan var det tyvärr dags för mig att dra mig tillbaka till Kära Hulta..

Vi han även med att rensa hennes skafferin, Jag bakade även bullar här hemma i Hulta på lördagen och på vägen till Katrineholm i lördags svängde vi förbi factory outlet i Vingåker.

Så ja lite äventyr får vi väll ändå säg att helgen erbjudit också.. Linnea har ju även spanat in början av Torshälla. Men det är en annan historia..

Nu är det snart dags att krypa i säng..

Imorgon väntar heldag i Västerås för min del.. Ny kursstart och ja det blir nog spännande. eller inte.. Nu längtar jag till sommarlov. :P

Efter det är det ju bara 4 terminer kvar. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar