Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 21 mars 2012

Jag skäms... inte

Jag lyssnar på ett "boyband" ja jag vet.. fjortistakterna sitter i.. men de är faktist ganska bra och lite söta. ;)

Idag har jag först vart i skolan på litteraturseminarium i skolan.. nice nice.. sedan hem o trycka i seig lite lunch innan superdräkten åkte på och jag for till Katrineholm för att umgås med Frejson medans hennes mamma var på arbetsintervju.. Frejson är en liten ängel precis som sin mamma o var snäll och ovanligt lugn hela tiden.. inga utbrott.. kan ju bero på att hon inte är helt piggelin men jag trodde det skulle bli mer gnäll pga det.. men inte då. sötnosen.. :)

Henne ska jag umgås med på fredag också.. och imorgon förstås. :)

Fatta att dom där två helt underbara yrvädren ska bli min familj. Det kommer bli galet.. galet bra. :) det kommer nog ta ett tag att vänja sig. Men jag tror det kommer bli bra. Jag får ju allt jag vill ha och lite till.. Hur jävla lycklig är inte jag liksom??

Förstår fortfarande inte vad jag gjort för att förtjäna det.. men mina vänner säger ju att jag är det.. älsklingen också... Så jag får väll tro på att jag äntligen fått lite tur på min sida.. även om det är kämpigt ibland..

Freja var så söt idag.. Hon gick in i köket.. så hör jag henne säga. Min stol.. Annas stol.. Mammas stol.. Min stol.. sen kom hon med ett stort leende springandes tillbaka till soffan, klättrade upp, lutade sig mot mig och tog min arm och la omkring sig själv. sen kolla vi på Charlie och Lola igen. :P

Imorgon blir det till VFU:n o göra fältstudie.. Hem käka lunch och packa in allt i bilen.. sen bär det av Till katrineholm för Handledarutbildning o mys med mina sötnosar, övernattning och busdag med Frejson. :P

Jag längtar.. Se älsklingen idag tände fjärillarna i magen igen.. Det är galet att hon fortfarande har sån effekt på mig.. fast det är ju bra alltså.. men jag blir så full av rosa moln i hela kroppen..

jag tror inte hon fattar själv hur underbar hon är. Åååh min älskling! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar