Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 6 mars 2012

När hon ler

Jag blir förtrollad tror jag.
Kan man vara nykär efter 3 månader?
Jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland när det pirrar av fjärilar i hela kroppen.
Hon är liksom underbar inifrån och ut.
Jag blir glad hela jag bara av att tänka på henne.
Det bästa är att det är så naturligt.
Det är som om hon är en naturkraft som jag dras till.
Hon ger mig energi som jag inte trodde fanns.


Om jag kunde sjunga skulle jag bryta ut i sång o sjunga Bruno Mars - The way you are.
men jag låter bli. Jag sjunger bara högt i bilen när ingen annan än jag själv hör.

Jag kan fortfarande inte sluta tänka på hennes underbara blå ögon och hennes leende.
usch det är galet vad den människan kan göra med mig.
Tro mig jag är så galet förälskad så det finns inte.
Skulle jag bli blind så skulle det vara okej för då skulle jag ändå se henne i huvet i resten av mitt liv.

allting är bara så enkelt på nått sett med henne.
Vi retas lite och busar och andra tycker nog vi är knäppa.
Men det är liksom vi.
Hon är min bästa vän.

Jag är ärlig när jag säger att jag tror det här kan vara för resten av livet.
Vad som än händer, så vet jag att jag alltid kommer älska henne på ett eller annat sätt.
Hon har förändrat mitt liv på så många sätt.
Hon har förändrat min syn på saker o ting.
Hon har förändrat mig.

Jag tänker i alla fall njuta av varje dag det varar.
Och om jag får som jag vill, kommer det vara tills den dagen min tid är över för den här gången.


Linnea Bergsten. Du är mitt allt! ♥


1 kommentar:

  1. Älskade älskade du... <3

    Du ljuger... Du sjunger inte bara i bilen när ingen annan hör. Du sjunger när du tror att ingen annan hör. ;-)

    SvaraRadera