Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 14 mars 2012

Oooooooonsdag!

Är du arg??
så sitter min älskling o tjatar nu framför skype..
Nej Kära älskling jag är inte arg..

Idag äre onsdag.. Vi har redovisat i skolan. det gick bra.

Nu är jag kissnödig också..
och hunden måste ut innan vi sover..
trött är jag också..
Min humor är dålig.

annars har jag ätit Ben & Jerry's glass för första gången.. vet inte om det var värt så jävla mycket pengar.. men ändå..

har även ätit macka på kåren.. det var mycket majonäs.. Det vill jag inte ha igen.

Vad mer kan jag skriva här för att fördriva lite tid?? Ingenting så det får väll räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar