Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 8 mars 2012

Min Pappa!

Han är bara så bäst ibland.
Men ibland blir man lite galen på han..
han har snällt bytt mitt avgassystem..
Men när vi kommer hem tar han febern och då visar det sig att han har över 38 graders feber!
Idiot! om han nu inte var pigg kunde vi ha bytt fanskapet en annan dag juh!
Oooh jaja vet ju var jag har fått min envishet ifrån.. suck!

Annars har det vart en fin dag.. skolan gick grejt. på bussen hem lekte jag norsk reseledare.

Sen väntade jag på älsklingen som jag han träffa en stund innan hennes tåg tog henne hem och jag tog mig till godisland och sedan vidare ner till pappa.

Nu ska det bara bytas ruta på bilen och sedan besikta den innan det blir till att lägga ut en annons på den.

Så om du känner någon som är intresserad av en blå Peugeot 206 cc från 2002 för ca 55000 kan du ju höra av dig! Bilen går bra, det finns inga fel på den nu när den är lagad. Bara det att jag behöver en större bil nu när jag blev med familj.. för 1-2 personer är den perfekt. speciellt på sommaren när man kan cabba ner.. det är en 2,0 så det är stora motorn i den.

Sådär ja... ;)

3 kommentarer:

  1. Haha... hur många läser din blogg älskling? ;-)

    SvaraRadera
  2. Vet inte. :P typ ingen. :P

    SvaraRadera
  3. Precis, och jag vill inte köpa din bil ;)

    SvaraRadera