Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 11 mars 2012

Söndagsångest eller nått



Ute skiner solen. det var skapligt varmt i luften. Vaknade till fågelkvitter. Borde vara en underbar söndagsmorgon... Men jag känner mig så jävla kluven.

För några mil bort finns min underbara flickvän. och hon mår inte bra. och här sitter jag med plugget i högsta hugg när jag borde vara där och krama om henne istället.

Ibland känns det bara så hopplöst allting. För oavsett hur jag vrider o vänder på allt så känns det som om jag förlorar på ett eller annat sätt hur jag än gör.

att veta att hon mår dåligt är det värsta som finns. Jag blir så arg så ja kokar inombords på allt jävla skit just nu. Hur människor beter sig och hur världen är emot oss.

just nu sitter jag och spanar in ett hunddagis i Katrineholm. Känns hemskt, men det kanske är ända lösningen framöver. fast det vill jag verkligen inte. Men vad fan gör man?

Nej nu pallar jag inte med det här längre. Nu flyttar jag ut på altanen på obestämd tid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar