Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 15 mars 2012

Nya Planer.

älsklingen behöver lite ompyssling efter sin VFU idag och jag tänker inte neka henne det..

Så jag har nu röjt lite på mitt rum.. Nu ska jag ta med mig boken upp på altanen och läsa inför Litteraturseminariumet nästa vecka.. sen ska jag duscha och sedan ev. börja skriva på uppgiften som ska lämnas in i samband med seminariumet.

senare bär det av mot Katrineholm, med stop i någon affär för inhandling av mat. Jag är ingen mästerkock så stackars älsklingen får överleva med pyttipanna.. Tror och hoppas jag iallfall. vem vet kanske får ett anfall och kommer på nått annat att tillaga. men just nu är tanken pyttipanna.

jajamensan Finmiddag på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar