Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 17 mars 2011

Äkliga Jävla Soppa!

usch fick nån vidrig jävla potatis och broccolisoppa idag! den förstörde hela min eftermiddag!

Skitsamma nu får man snart gå och sova och i morgon är det sista dagen för denna gång på praktiken. Ellinore sa att jag vart jättevälkommen tillbaka till hennes avdelning, fast hon trodde att det nog skulle bli slagsmål om mig. :P Skönt att man gjort bra ifrån sig i alla fall.

Sedan ska jag nog försöka ta det lite lugnt i helgen. Känner mig lite halvkrasslig. vet att det blir några stressiga veckor framöver.

Nej usch känns som om det blir en tidig kväll i säng idag. inte alls pigg.

Godnatt på er alla söta

och

Happy Saint Patricks day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar