Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 29 mars 2011

Hej hopp i lingonskogen!

just nu sitter jag och skriver den sista delen på min TEN2. får jag den färdig idag. så jag tycker den är klar så kanske det blir en resa till Norge i helgen! =)

Skulle vara coolt att fara iväg en liten tripp. träffa några trevliga norrmän, tyskar och åtminståne 1 fransyska! =)

Då blir det troligvis bussresa till Oslo frdag. sova på hotell i oslo. tåg till Larvik Lördag, match i larvik på lördag mellan Larvik - Byåsen. sen beror det på. om det blir sova i Larvik eller kanske i Sandefjord hos Kjell Roger. Sedan blir det altså tåg från Larvik, eller Sandfjord på Söndag till Oslo, och sedan Buss från oslo tillbaka till Eskilstuna.

Låter inte helt jävla galet! ;)

Nej fan, tillbaka till tentan.

på återseende!

1 kommentar:

  1. Sandefjord var vi till varje sommar när vi var små :)
    En av mina systarars far bor där.

    SvaraRadera