Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 2 mars 2011

Guld scones!

Idag har vi inlett 1,5 veckors tentaskrivning på hemma plan. har KLOK -föreläsning på måndag men annars är det hemma plugg som gäller för att sedan vecka 11 gå på praktik.

Idag så passade jag på att baka scones till lunchen.. och vad händer? när jag sitter där tillsammans med min sjuka mor och äter mina varma goda scones, Så går Tjejerna och vinner Guld i sprintstaffetten., Jag tar självklart på mig äran för att tjejerna vann! ;)

ikväll blir det fotboll igen! YEY!

nej tillbaka till pluggandet!

Dagens vill ha: nybakta kanelbullar
Dagens Vill inte ha: sjuklings baciller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar