Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 21 mars 2011

Trött så in i bomben!

halloj Halloj!

Måndag och back to school idag då! vart förmiddags pass idag och nu sitter jag och halvsover här hemma. Vilket jävla skitväder det är ute!

sitter o tittar lite på Ventileringen. har fått den del av tentan som jag ska jobba på. nötit igenom 2 sidor iallfall. ska väll kolla igenom lite till sen. men just nu la hjärnan av ett tag.

har fixat lite annat plugg relaterat också. försöker kom in på en sida så jag kan se det preliminära schemat för nästa kurs. Vill se om jag kanske kan lyckas pricka in en liten, liten, handbollsresa. :)

skulle vara skönt med ett litet avbrott härifrån.

Men den sidan vill självklart inte fungera just nu då! BAJS!

har också fått reda på att mina lektioner i termin 3 och 4 vilket betyder VT12 och HT12 ligger i Västerås! Strålande eller inte! Så nu blir det till att fundera, ska man skaffa lägenhet i stan, Hur kommer det bli med Chomper om jag måste gå heldagar i Västerås, ska man kanske skaffa lägenhet i västerås då?



Helvete vad jag gäspar! kanske ska göra som Chomper och ta sig en liten tupplur? :D

Näe, tillbaka till verkligheten.

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar