Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 21 mars 2011

Ibland då bär det bara imot!

fick äntligen fart på Schema sidan och till min lycka så planerade jag in en Norge resa istället för Danmark då det blir billigare.

Och vad händer.. Jag kommer på att det är den där jädrans fotbolls turneringen den Helgen!


SÅ JÄVLA SURT!

men men. detta är kanske sista säsongen med fotboll för min del. efter som det inte kommer funka när jag pluggar i V-rås. Det kommer inte funka lika ofta iallafall.

Så jaja det får väl tålas att tänkas igenom iallfall.

Just nu sjunger jag svordoms visan i huvet. förjävla bra låt att kunna ibland. :D

Imorn blir det heldag i plugget. Ser vi fram emot!

Puss på er! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar