Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 24 mars 2011

färdigt!

Sådär ja. Ventileringen vart avklarad idag. inte alls så farligt som vissa i min grupp trodde! :P
Sedan körde Maria, Sandra och jag lite grupparbete på KLOK. Så nu har vi kommit en bra bit på vägen. Vi ska träffas igen den 4 april och jobba vidare. nu ska vi koncentrera oss på våra tentor i en vecka.

jag fick lite respons som jag har ändrat på.. ska läsa om Dewey och fixa till dom delarna imorgon. Sen har jag bara Diskussionen kvar innan Denna Tenta också är klar. Känns skitbra!

Just nu orkar jag inte mer ikväll, när jag var hemma vid 4 så hade jag inte ätit sen frukost.. vilket jag gjorde vid typ 8 på morgonen.. så jag stannade och köpte fryspizza till mig o lillebror på vägen hem..

Herre jösses vilken huvudverk man får när man tänker hela dagen men inte äter något. lite mat i magen och en ipren senare känns det bättre. Men nu ska jag nog gå upp o slänga mig i soffan och hoppas att det går en bra film på TV att glo på.

Imorgon är det fredag! Gud vad jag älskar HELGER! den här helgen tänker jag inte vara sjuk!

Pöss på er alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar