Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 16 mars 2011

Nerförsbacke!

Onsdagen är avklarad och nu är det nerförsbacke! :D

Imorgon blir det att göra observation på praktiken, ska bli kul, Min "mini handledare" inte min riktiga utan den jag har på avdelningen tyckte att jag hade valt ett bra objekt för min observation. :)

imorgon är det näst sista dagen. Lite tråkigt faktist. På måndag är det tillbaka på plugget.

tjejen som var vikarie hade nyss gått ut lärar utbildningen och hon hade massor av tips att komma med.. Skitbra! hon sa dock att Lek och Lär kommer vara mycket i Västerås, eller hon sa att när hon gick så höll de lärarna till i västerås, så då blir det mycket pendla. Buhu! så då får vi se hur det blir med den eventuella flytten. för ska jag sitta och pendla långdagar till v-rås så kommer det bli problem med Chomper.. jaja det blir ett senare problem, just nu finns ingen flytt i sikte. Näshulta får njuta av mig ett tag till. ;)

jaja skitsamma nu ska jag nog gå upp och sno nått att käka innan jag somnar!

Pöss på er gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar