Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 3 mars 2011

torsdag!

vaknade med omotivation och huvudverk. inge bra när man måste plugga.
Chomper var dö trött och gömde sig inne hos mor så jag tog en av mina scones som var kvar och käkade och glodde lite på datorn.. sen vakna hunden till liv och det blev promenad igen. när vi kom tillbaka så hade huvudverken släppt men omotivationen flödade.. Kollade på BB avsnitten jag missat och insåg att det är skittråkigt att Jessica inte mådde bra och fick lov att lämna stället.. Roza har ju helt otroligt vackra ögon, så ja hon e nog lite söt iallafall.
Gurkan är ju underhållning. Han är ju bara så irreterande och rolig på samma gång..

Sen blev det lunchpromenad med Chomper och efter det tog jag tag och började plugga lite. sedan blev jag hungrig och åt lite mera.. sedan blev det mera plugg. vid 2 blev det uppehåll för skidor och ja, Den där Kalla skulle inte jag säga nej till iallafall. efter skidorna tog jag o Chomper en sväng i solen och sedan har pluggandet rullat på igen fram tills nu. tog en liten middags paus men annars så är jag nöjd med dagen. Blivit en del gjort och imorgon blir det ännu mera.

drömde om en helt underbar tjej i natt också.. undrar vem fasiken hon är bara. :D

Nu är klockan snart 7. vilket betyder att jag lägger ner pluggandet för idag. känns som om jag har kommit en bra bit på vägen iallfall 3 sidor skriva och en del litteratur är avbockad på listan.

Nu väntar det en blåbärspaj snart på mig däruppe. mums!

dagens vill ha: tjejen från drömmen ;)
dagens vill inte ha: Influensan som nu mamma smittat av sig på lillebror..

han har 39,3 i feber. det vill jag inte ha för då lär inte denna tenta bli klar i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar