Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 20 mars 2011

Back at the top!

Söndag och idag mår vi kanoners! eller nästan iallfall. Nu jävlar blir det stressplugga i 2 veckor sedan är det slut på denna kursen förhoppningsvis. Inga rest-tentor tack!

Nu ska alltså stortentan TEN2 i denna kurs skrivas klart. Observationen från praktiken ska fixas färdigt. Jag har skrivit ihop den på datorn men vet inte om jag gjort rätt.
vi har ventileringen på Torsdag, jag har skickat iväg min del redan. får den jag ska läsa och göra respons på senast imorgon bitti. Har lektioner måndag och tisdag. så när ventileringen är klar ska man fixa till det som respondenten inte tyckte var bra. Jag ska hinna jobba igen min sista dag på praktiken plus träffa handledaren och fylla i praktikboken. Chomper ska iväg till Trimmet. Har ev. 1 eller 2 lektioner till. och allt detta ska göras på 2 veckor!

GREAT!

Känns som om vi har lite att göra framöver!

Så simma lugnt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar