Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 15 mars 2011

Fy fan det är inte lätt att vara gammal!

Bröt typ höften igår på träningen! Jävlar det bara small till i helvetet.. men ni känner ju mig. envis som en jag vet inte vad.. tränade hela träningen.. hade ont som fan när jag kom hem, gick o la mig.. hade ont i natt. Imorse kunde jag knappt komma upp för trappen.. slängde i mig en ipren eller heter det iprem? och en alvedon.. for till praktiken och det funka ju! Nu känns det helt okej, fortfarande stel och har lite ont. skippar nog träningen imorgon. måste ändå förbereda för min observation som jag har på torsdag. har iallafall bestämt vad jag ska göra. =)

Praktiken är bra, kul att få "jobb" med småkottar igen. =) kan tyvärr inte prata så mycket mer om det.. tystnadsplikt ni vet! ;)

Är ju bara så sjukt trött. har inte sovit bra på 2 nätter nu.. Inatt var det höften som spöka natten innan dess vara det bara förr att jag sovit "för mycket" under helgen så jag var lixom inte trött då. Vilket betyder att nu kommer jag vara skittrött resten av veckan.. men i morgon är det onsdag och vi vet ju alla att onsdag betyder nerförsbacke!

Just nu rullar det på ganska skapligt igen. mycket att göra innan den här kursen är slut. sen slänger vi oss full fart in i nästa för att sedan Äntligen ta sommarlov!

har ni sett serien Pretty little Liars? Jävlar vad arg jag blev på gårdagens avsnitt. Näe den historien är inte avslutad i mina ögon. hoppas Paige kommer tillbaka i nästa säsong!

Herre jävlar undrar om jag orkar hålla mig vaken till klockan åtta? :D

O shit kom ju på att det är tisdag idag vilket borde betyda att USA sänder Glee ikväll eller? Hoppas Hoppas Santana inte har krypit in i garderoben igen. och dom bara dissar förra veckans lilla dust med den Oh so awesome Brittany! Då blir jag arg!


JAPAN!

som ni vet bor min älskade Fishy Fishy okej hennes riktiga namn är Megumi, en av de gladaste och coolast och helt klart underbaraste människorna jag någonsin träffat, i Japan. jag hoppas alla fattar vilken jävla katastrof det är där nere. får uppdatering dagligen från henne om hur läget är och jag är bara så jävla tacksam för att hon och hennes familj mår bra.. Men jag är skitnervös och rädd för det som händer där nere..

jag vill bara att ni ska skänka en liten tanke åt Japan.

Tack!

1 kommentar:

  1. Tänkte på det när man hörde om det som hänt, att Annas kompis bodde ju i Japan.
    Bor hon nära det är? eller det kanske är hela Japan som är utsatt, har inte så jätte stor koll på det :s
    Läskigt med det där kärnkraftsverket, tänk om det flyger i luften!

    SvaraRadera