Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 11 mars 2011

FREEEDAG!

har på begäran slängt upp en länk till handbolls bloggen som nu är uppdaterad!

http://jorjensdotter.blogg.se/minigoesdenmark

Idag har jag pluggat färdigt det som skulle göras, har nu en pluggfri helg. Har fixat handbolls bloggen så nu är hela Århus resan från i höstas fixad.. dock taskig stavning men det skiter jag i. :P

hunnit diskat och städat. fixat trimmningstid åt Chomper beställt kurslitteraturen till nästa kurs.

Ja jävlar vad jag har varit duktig idag.. har inte ätit sen frukost därimot.. Visste att det var nått jag glömt. :D

Nu blir det iallafall myspys helg. kanske far till stan och kollar bil i morgon. får se.

Ha nu en förbannat trevlig helg! det ska jag ha!

PUSS!

2 kommentarer: