Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 31 mars 2011

planer för dagen följer

Idag så ska jag försöka knapra lite på Tentan. har bara slutkorrigeringarna kvar. Tänkte att jag kanske kunde få den färdig liksom. På eftermiddagen bär det av till staden, Chomper ska bli av med päls. Jag ska lämna in min VFU-bok till Lennart. Sedan ska jag se om jag kanske kan Shoppa lite. :D

Det blir ingen Norge resa i helgen. de ska göra banarbete på rälsen i norge där jag hade tänkt åka så de blir ersättningsbussar och skit. Och det orkade jag inte med, och ev. betyder det att jag missar bussen hem, så då skiter vi i det.

Jag lyckades starta ett tredje värds krig bland mina vänner igår utan att veta om det också. Var iväg och jobbade in min missade praktikdag igår och hade mitt möte med min handledare. och när jag kommer hem så blev jag attakerad på internet av en förbannad dansk. :P Jösses.. 2 av mina andra vänner pratar inte med mig. eller ja ev. 3 eller 4 av dem. det kan ju vara så att 2 som inte är inblandade i det hela har tagit min andra kompis sida i det hela och inte pratar med mig för det.

Det roliga är att jag har inte en jävla aning om varför jag startade kriget. :D Jag var ju inte ens hemma! :D iallafall det är lite komiskt, visst det suger hästballe att folk är arga på varandra. Men va fan, Väx up för i helvete!

Mitt liv är nog ganska interesant iallfall. :D

vad mer kan vi komma med denna underbara torsdagsmorgon? Jo vädret är fett najs, som min gode vän hade uttryckt det. Våren är här, för Chomper är galen på alla tranor, svanar och gäss som återvänt till kära Hulta. Nej ska nog banne mig fira med en feting till glass på staden också!

Nej nu ska jag pillra färdigt på Tentan. så kankse jag kan lämna in den också då! Puss på er!

1 kommentar:

  1. hihi, ja och det bästa med andras barn är ju också att man kan lämna tillbaka dom när dom blir sura :p

    SvaraRadera