Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 27 mars 2011

Slappar helg!

Denna helg har varit ganska slapp. inte mycket pluggande har det blivit av. Igår gjorde jag faktiskt ingenting. Idag har jag skrivit några rader och flyttat om lite i upplägget. Men men ibland behöver man ha helg också. har 1 vecka på mig att få lite ordning på kaoset, så det ska nog gå bra hoppas jag. det är inte så lätt när man är trött och har tankarna på annat håll.

hade en riktigt trevlig konversation med Franske Steph igår. hon kommer och hälsar på i sommar. Trevlans tycker jag!

sitter o lysnar på Macy Gray just nu. gammal goding sådär.

så veckan ser ut som följer. Imorgon blir det hemma plugg och sedan träning. tisdag hemma plugg. Onsdag praktik. Torsdag ska Chomper till Trimmet. och är det mycket kvar på Tentan så går jag nog till MDH och pluggar under tiden. och skulle det vara så att Tenta blir klar. så kanske det blir en tur till Norge nästa helg. :)

men vi får se. det finns några dagar kvar att hinna planera det på.

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar