Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 25 mars 2011

Seg Fredag

idag är det en seg fredag. har väll ändå fått gjort det mesta av vad jag skulle. :P

vart in till gamla jobbet och kryssat i vilken mat mamma och jag ska käka innan teatern. snackade lite med Susanne också.

har fått en del gjort på Tentan. så den lär ju hinna bli klar i tid. behöver nog inte stressa så mycket med den. måste skriva minst 1, 5 sidor till. men det lär jag behöva fylla ut diskussionen med om jag ska få den godkänd så det är nog inte så mycket att nojja sig över. har kommit en bit på vägen.. men det är liksom bara så himla segt att försöka motivera sig till hemstudier en fredag. Sen var ju ju vaken alldeles för länge igår så då får man sota med en seg hjärna idag. men som sagt, lite har jag fått gjort iallafall så nöjd kan jag vara.

Funderar på om jag ska ta mig an ett litet städprojekt nu kanske. Men det är rist att Chomper avbryter för en promenad om jag startar nu. så jag väntar en liten stund till tror jag. :P

Vilket blåsväder sen då! Jävlar i mina tofflor vad det blåser till ibland!

Inga större planer för helgen.. födelsedags kalas för morbror på söndag.. för ett år sedan var jag i Danmark vid den här tiden. på väg till Ikast! Det ni, ett helt jävla år sedan! eller ja. om man ska vara riktig så är det morgondagens datum.. men jag åkte ju en fredag.. så denna fredag för ett år sedan.

Skitsamma. om jag skulle ta och försöka göra något vettigt nu då iallfall. känns inte som om det kommer bli överdrivet mycket mera skrivande på tentan idag. och det tycker jag är helt okej.

Nu tar vi helg!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar