Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


onsdag 23 mars 2011

Spark

lyssnar just nu på Amy Macdonald - Spark samtidigt som jag pluggar. känner mig hyfsat klar med ventileringen till i morgon. Känns som om den får vara färdig nu.

så jag fortsätter med diskussions delen på min egen tenta.. har gjort om lite i litteraturen på den också. för gubben pettson gillar tydligen inte när man har citat i sina uppsatser. jag har några citat kvar men de tänker jag ha så länge. om han inte nämner nått på ventileringen i morgon så skiter jag i att ändra dem. han kan fan inte kugga mig för 3 citat. då kommer det bli krig vill jag lova. :P

Annars då. Onsdag idag. Jösses vad tiden går fort! vaknade 6.30 idag. kul när man inte behöver gå upp tidigt! ska bli skönt att vi drar fram tiden i helgen.. kanske det mörknar lite till på morgonen ett tag till. så man hinner vänja sig vid ljuset. skönt att få komma upp skapligt iallafall. har hunnit med en hel del idag.

nu är våren på intåg. Det känns skönt. :)

Nej om jag ska försöka knåpa ihop några rader till på min tenta kanske!

PÖSS på er!

( tänk när det ser ut så här ute, bild från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar