Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


torsdag 10 mars 2011

Så Jävla trött!

igår plugga jag hela jävla dagen.. sen blev det träning. det var roligt!

Fick även reda på att jag klarat min första tenta! WOOOHOOOOO!

Idag har jag varit och hälsat på min partnerskola ( praktikplats) väldigt trevligt! kommer bli superbra tror jag! ska dit på måndag! Längtar!

nu har jag bara 2 kapitel kvar med litteratur på min Tenta.. så det ska fixas så det blir en ledig helg sen. FY FAN VA SKÖNT!

Jag är ju så jävla duktig om jag får säga det själv. :)

Men just nu skulle jag nog nästan behöva göra Chomper lite sällskap på sängen.. sov så jävla dåligt inatt och vakna aptidigt i morse.. så usch vad trött jag är..

Men jag ska kämpa mig igenom det sista på Tenta sen tar jag HELG!

Hejs på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar