Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


måndag 7 mars 2011

drömmar

varje natt när jag drömt om dig vaknar jag och är glad. I natt drömde jag om dig igen. så idag känns det som en bra måndag igen. :)

Idag står det sista KLOK -föreläsningen och fotbollsträning på schemat. =)

gjorde fan 3 kapitel plus en PDF fil på 144 sidor igår. fick över en sida till skrivet på tentan så nu är vi inne på sida 5! =)

Är så otroligt glad att våren är på G. jag vet att det bara är den 7 mars och det kan komma mer istid. Men nu känns det ändå som om dagarna blir längre Solen riktigt värmer och vårkänslorna pirrar i kroppen.

dagens vill ha: tjejen som får mig på underbart humör
dagens vill inte ha: motgångar

No matter what I do, my heart is filled with you....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar