Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


söndag 6 mars 2011

My heart is filled with you

Gårdagen var katastrof. efter alldeles för lite sömn så var dagen bara paj!
plugga gick åt skogen. fick inget gjort då huvudet tok-vägra!
tittade lite efter ny bil. Vi får se hur det bli med det.
Är ju inte helnöjd med mitt blåbär.
Saknar min gamla pärla som fan.
hittade ett nytt par på youtube. '
det sluta med att de bestämde sig för att vara vänner.
Så det var lixom inget som gick som det skulle igår.

Vårkänslor så det står härligatill i kroppen
Vilken underbar dag detta har varit då.
härliga solskenspromenader med Chomp-Chomp
tittat lite skidor på TV
Pluggat en hel del, det går framåt!
just nu kör jag colbie calliat - you got me
på repeat i lurarna medan jag pluggar.
Denna söndag har bara vart alla sorters underbar.
och saknaden efter en viss blond med grön/blå ögon är nu fruktansvärt stor.

Dagens vill ha: hand i hand promenad i solskenet!
Dagens vill inte ha: kväll, denna dag skulle kunna få vara i alla fall en vecka. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar