Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


tisdag 15 februari 2011

2 långdagar

Idag blir det lång dag med föreläsning och seminarium. Imorgon blir det först att se på en film och sedan föreläsning.

Ikväll ska jag dessutom hinna läsa typ 50 sidor tills imorgon. 1 långt jävla kapitel i en bok plus några andra sidor i nått häfte.

Nu håller vi tummarna att bilen startar idag. Igår när jag skulle till träningen så gjorde ju bilen inte det. fick låna mamma o pappas bil. Pappa den lilla ängeln som han är hade sedan gått ut och fått igång min bil och varmkört den så förhoppningsvis startar den idag. annars blir det panik!

Nej nu ska jag gå upp och packa i ordning en matsäck och sedan gå ut och få igång bilhelvetet.

just ja, får inte glömma att lillebror ska med också.

Hejs på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar