Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 18 februari 2011

Fredag

Omotivationen flödar!

Har läst 1 sida och skrivit upp 1 bra citat. Wiieeee! NOT!

Nu ska jag iallafall strax bege mig mot Stora Sundby och träffa Ida.

Får väll se till att plugga lite i fågelholken i morgon.

vädret är underbart ute.. bra lite kallt taskigt nog. :( blåser ju isbitar när man går, det gillar jag inte.

har massor av plugg att hinna med i helgen.

Usch vad jag vill ha sommar just nu. Jag älskar verkligen Vintern, men nu vill jag ha sommar och roadtrip med mina bästa! Norge, Danmark, Tyskland, Frankrike och tillbaka igen.
Det kommer bli så jävla bra! LÄNGTAR!
Dricka drinkar i solnedgången, sjunga sig hes till låtarna i stereon medan vi kör genom det somriga landskapen, myspys vänner, god mat, Galna upptåg och en himla massa Skratt!
kommer bli minnen för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar