Hejsan!

Anna heter jag. Det är jag som skriver i den här bloggen.
är 24 år,studerar till förskollärare, Spelar fotboll på fritiden och åker på en och annan handbollsresa.


fredag 4 februari 2011

Ah meh! gå och lägg dig Asså!

haha läste mitt inlägg jag skrev igår kväll när jag var lite frustrerad. :D Jag ska uppenbarligen inte sitta och skriva sent på kvällen. :P

Idag har det gått bra. Har kommit ännu en bit närmare målet. och över 1 vecka har jag på mig. Är ju nästan lite stolt över mig själv.

Har tagit en paus i läsandet och skrivandet. Känner att huvet behöver vila lite.

vilket väder vi har idag då! vaknar då snöar det. Nu skiner solen och det blåser storm igen. Hallå Hallå aprilväder!

aja idag är det fredag. Det betyder att imorgon är det lördag vilket betyder att imorgon har jag pluggfri dag om jag vill ha det.

har bestämt mig för att lördagar ändå måste få vara pluggfria när jag själv inte känner för att plugga eller när jag själv vet att jag måste plugga som typ inför en tenta eller om jag ska göra någe speciellt på söndan.

Chomper gillar inte när det blåser ute. han har gosat in sig i min tröjja och sover. lukar väll anna om den så han känner sig trygg. Lilla plutten. :)

Nehe ska man kanske orka tillbaka till läsandet och skrivandet då kanske. snart vaknar väll lille ullbollen och vill gå ut.

1 kommentar:

  1. vi kan börja med fyra, man får ju inte lämna överallt :)
    kan ju alltid möta uppdej någon dag när du har skola om jag skulle behöva fler :)

    Bara att höra av dej i morgon om du känner för en fika :)
    River är så bussjuk :p

    SvaraRadera